Translate

Sunday, May 21, 2023

Albanian: Libri i parë: Kapitulli 1.

 

Albanian: Libri i parë: Kapitulli 1.

 SHUMË janë orët në të cilat kam menduar mbi historinë që është paraqitur në faqet në vijim. Besoj se instinktet e mia nuk janë të shtrembër kur më shtyjnë të largohem nga llogaria, në thjeshtësi, siç m'u dorëzua. Dhe vetë Dorëshkrimi [MS]--Duhet të më imagjinoni mua, kur për herë të parë m'u dorëzua në kujdesin tim, duke e kthyer përmbys, me kureshtje dhe duke bërë një ekzaminim të shpejtë e të vrullshëm. Është një libër i vogël; por të trasha, dhe të gjitha, përveç faqeve të fundit, të mbushura me një shkrim të çuditshëm, por të lexueshëm me dorë, dhe shkrim shumë afër. E kam aromën e çuditshme, të zbehtë, të ujit të gropës në vrimat e hundës tani ndërsa shkruaj, dhe gishtat e mi kanë kujtime nënndërgjegjeshëm të ndjenjës së butë, "të bllokuar" të faqeve të lagura gjatë. Lexova dhe, duke lexuar, ngrita perdet e së pamundurës, që verbonin mendjen, dhe shikova në të panjohurën. Mes fjalive të ashpra e të mprehta u enda; dhe, aktualisht, nuk kisha asnjë faj të akuzoja kundër thënieve të tyre të papritura; sepse, më mirë se sa shprehja ime ambicioze, a është kjo histori e gjymtuar e aftë të sjellë në shtëpi gjithçka që Recluse i vjetër, i shtëpisë së zhdukur, ishte përpjekur të tregonte.

 

Nga tregimi i thjeshtë, i dhënë ashpër i çështjeve të çuditshme dhe të jashtëzakonshme, do të them pak. Ajo qëndron para jush. Historia e brendshme duhet të zbulohet, personalisht, nga secili lexues, sipas aftësisë dhe dëshirës. Madje, nëse dikush nuk mund të shohë, siç e shoh tani, tablonë dhe konceptimin e hijezuar të kësaj, të cilit mund t'i jepet titujt e pranuar të Parajsës dhe Ferrit; megjithatë mund të premtoj disa emocione, thjesht duke e marrë historinë si një histori.

 

~~~ MËNJËRIM në perëndim të Irlandës shtrihet një fshat i vogël i quajtur Kraighten. Ndodhet vetëm, në rrëzë të një kodre të ulët. Larg përreth përhapet një vend i zymtë dhe krejtësisht jomikpritës; ku, aty-këtu, në intervale të mëdha, dikush mund të hasë në rrënojat e një vile të gjatë të shkretë - të pazgjidhura dhe të zymta. E gjithë toka është e zhveshur dhe e pabanuar, vetë toka mezi mbulon shkëmbin që shtrihet poshtë saj dhe me të cilin vendi është i mbushur, në vende që ngrihen nga toka në kreshta në formë valësh. Megjithatë, pavarësisht nga shkretimi i saj, miku im Tonnison dhe unë kishim zgjedhur të kalonim pushimet atje. Ai kishte ngecur në atë vend, thjesht rastësisht, një vit më parë, gjatë një turneu të gjatë në këmbë, dhe zbuloi mundësitë për peshkatarin, në një lumë të vogël dhe pa emër që kalon përtej periferisë së fshatit të vogël.

 

Unë kam thënë se lumi është pa emër; Mund të shtoj se asnjë hartë që kam konsultuar deri më tani nuk ka treguar as fshat as përrua. Ata duket se i kanë shpëtuar krejtësisht vëzhgimit: në të vërtetë, ata mund të mos ekzistojnë kurrë për gjithçka që i thotë një udhërrëfyes mesatar. Ndoshta, kjo mund të shkaktohet pjesërisht nga fakti se stacioni hekurudhor më i afërt (Ardrahan) është rreth dyzet milje larg.

 

Ishte herët një mbrëmje e ngrohtë kur shoku im dhe unë arritëm në Kraighten. Ne kishim arritur në Ardrahan një natë më parë, duke fjetur atje në dhomat e punësuara në postën e fshatit dhe duke u larguar me kohë të nesërmen në mëngjes, duke u kapur të pasigurt pas një prej makinave tipike të ecjes.

 

Na ishte dashur gjithë dita për të kryer udhëtimin tonë në disa nga shtigjet më të ashpra që mund të imagjinohej, me rezultat që ishim plotësisht të lodhur dhe disi të keq. Megjithatë, tenda duhej të ngrihej dhe mallrat tona u depozituan para se të mendonim për ushqim ose pushim. Dhe kështu filluam punën, me ndihmën e shoferit tonë, dhe së shpejti ngritëm tendën, në një copë toke të vogël jashtë fshatit të vogël dhe shumë afër lumit.

 

Pastaj, pasi i kishim ruajtur të gjitha gjërat tona, e larguam shoferin, pasi duhej të kthehej sa më shpejt që të ishte e mundur, dhe i thamë të na vinte në fund të dy javëve. Ne kishim sjellë furnizime të mjaftueshme për të na zgjatur për atë hapësirë ​​kohore dhe ujë që mund të merrnim nga përroi. Karburanti nuk na nevojitej, pasi kishim përfshirë një sobë të vogël me vaj në veshjet tona, dhe moti ishte i mirë dhe i ngrohtë.

 

Ishte ideja e Tonnison për të kampuar në vend që të strehohej në një nga vilat. Siç tha ai, nuk kishte asnjë shaka të flijeje në një dhomë me një familje të shumtë irlandezësh të shëndetshëm në një cep dhe gjilpërën e derrit në tjetrin, ndërsa sipër kokës një koloni e rreckosur shpendësh që zgjonin shpërndanin bekimet e tyre në mënyrë të paanshme, dhe i gjithë vendi ishte aq i mbushur me tym torfe saqë e bëri një shoku të teshtijë kokën vetëm për ta futur brenda portës.

 

Tonnison e kishte ndezur sobën tani dhe ishte i zënë duke prerë feta proshutë në tigan; kështu mora kazanin dhe zbrita në lumë për ujë. Rrugës m'u desh të kaloja pranë një grupi të vogël banorësh të fshatit, të cilët më shikonin me kureshtje, por jo në mënyrë jo miqësore, megjithëse asnjëri prej tyre nuk guxoi të fliste.

 

. Kur u ktheva me kazanin të mbushur, u ngjita tek ata dhe, pas një tundjeje miqësore, të cilës ata u përgjigjën në të njëjtën mënyrë, i pyeta rastësisht për peshkimin; por, në vend që të përgjigjeshin, ata thjesht tundën kokën në heshtje dhe më ngulin sytë. Unë e përsërita pyetjen, duke iu drejtuar veçanërisht një shoku të madh, të dobët në bërryl; përsëri nuk mora përgjigje. Pastaj burri iu drejtua një shoku dhe tha diçka me shpejtësi në një gjuhë që unë nuk e kuptoja; dhe, menjëherë, e gjithë turma e tyre ra në zhurmë në atë që, pas pak çastesh, mendova se ishin të pastër irlandeze. Në të njëjtën kohë ata hodhën shumë shikime në drejtimin tim. Për një minutë, ndoshta, folën mes tyre kështu; pastaj njeriu të cilit i isha drejtuar, u përball me mua dhe më tha diçka. Nga shprehja e fytyrës së tij mendova se ai, nga ana tjetër, po më pyeste; por tani më duhej të tunda kokën dhe të tregoja se nuk e kuptoja se çfarë donin të dinin; dhe kështu ne qëndruam duke parë njëri-tjetrin, derisa dëgjova Tonnison duke më thirrur që të nxitoja me kazanin. Pastaj, me një buzëqeshje dhe një tundje me kokë, i lashë ata dhe të gjithë në turmën e vogël buzëqeshën dhe tundën kokën në kthim, megjithëse fytyrat e tyre ende tradhtonin mëdyshjen e tyre.

 

Ishte e qartë, mendova ndërsa shkoja drejt çadrës, se banorët e këtyre pak kasolleve në shkretëtirë nuk dinin asnjë fjalë anglisht; dhe kur i thashë Tonnison-it, ai më tha se ishte në dijeni të faktit dhe, për më tepër, se nuk ishte aspak e pazakontë në atë pjesë të vendit, ku njerëzit shpesh jetonin dhe vdisnin në fshatrat e tyre të izoluar pa rënë në kontakt. me botën e jashtme.

 

"Do të doja të kishim marrë shoferin që të na interpretonte përpara se të largohej," vura re, ndërsa u ulëm për të ngrënë. "Duket kaq e çuditshme për njerëzit e këtij vendi që as të mos e dinë se për çfarë kemi ardhur." Tonnison dha një pëlqim dhe më pas heshti për ca kohë.

 

Më vonë, pasi i plotësuam disi orekset tona, filluam të bisedonim, duke shtruar planet tona për të nesërmen; më pas, pas tymit, mbyllëm kapakun e çadrës dhe u përgatitëm të ktheheshim.

 

"Unë mendoj se nuk ka asnjë shans që ata shokët jashtë të marrin ndonjë gjë?" E pyeta, ndërsa rrokullisim veten në batanije.

 

Tonnison tha se ai nuk mendonte kështu, të paktën kur ishim rreth; dhe, siç shpjegoi ai më tej, ne mund të mbyllnim gjithçka, përveç çadrës, në gjoksin e madh që kishim sjellë për të mbajtur ushqimet tona. Unë u pajtova me këtë dhe së shpejti ne të dy fjetëm.

 

Të nesërmen në mëngjes, herët, u ngritëm dhe shkuam për të notuar në lumë; pas së cilës u veshëm dhe hëngrëm mëngjes. Më pas zgjuam mjetin tonë të peshkimit dhe e rregulluam atë, dhe në atë kohë, pasi mëngjeset tona ishin rregulluar disi, i siguruam të gjitha brenda çadrës dhe u nisëm në drejtimin që miku im kishte eksploruar në vizitën e tij të mëparshme. Gjatë ditës ne peshkonim të gëzuar, duke punuar vazhdimisht në drejtim të rrymës, dhe në mbrëmje kishim një nga rrëshqitjet më të bukura të peshqve që kisha parë për një kohë të gjatë. Pas kthimit në fshat, ushqeheshim mirë nga plaçka e ditës sonë, pas së cilës, pasi zgjodhëm disa nga peshqit më të mirë për mëngjesin tonë, ia paraqitëm pjesën e mbetur grupit të fshatarëve që ishin mbledhur në një distancë të respektueshme për të parë veprimet tona. . Ata dukeshin mrekullisht mirënjohës, dhe malet e grumbulluara me atë që supozoja se ishin, bekime irlandeze mbi kokat tona.

 

Kështu kaluam disa ditë, duke pasur sport të shkëlqyer dhe oreks të dorës së parë për të bërë drejtësi mbi gjahun tonë. Ne ishim të kënaqur kur zbuluam se sa miqësorë ishin të prirur të ishin fshatarët dhe se nuk kishte asnjë provë që ata kishin guxuar të përziheshin me gjërat tona gjatë mungesave tona.

 

Ishte një e martë që mbërritëm në Kraighten, dhe do të ishte të dielën në vijim që bëmë një zbulim të madh. Deri tani ne kishim shkuar gjithmonë në rrymë; atë ditë, megjithatë, ne i lamë mënjanë shufrat dhe, duke marrë disa ushqime, u nisëm për një shëtitje të gjatë në drejtim të kundërt. Dita ishte e ngrohtë dhe ne ecnim me qetësi, duke ndaluar rreth mesditës për të ngrënë drekën tonë në një shkëmb të madh të sheshtë pranë bregut të lumit. Më pas, u ulëm dhe pimë duhan për pak kohë, duke rifilluar ecjen tonë vetëm kur ishim të lodhur nga mosveprimi.

 

Ndoshta edhe një orë tjetër ne endeshim tutje, duke biseduar qetësisht dhe rehat për këtë dhe atë çështje, dhe në disa raste ndaluam ndërsa shoqëruesi im - i cili është disi artist - bënte skica të përafërta të pjesëve të mrekullueshme të peizazhit të egër.

 

Dhe pastaj, pa asnjë paralajmërim, lumi që kishim ndjekur me kaq besim, mori një fund të papritur - u zhduk në tokë.

 

"Zot i mirë!" Unë thashë: "Kush do ta kishte menduar ndonjëherë këtë?" Dhe unë shikoja me habi; pastaj iu drejtova Tonnison. Ai po shikonte, me një shprehje të zbrazët në fytyrë, vendin ku u zhduk lumi.

 

Në një moment ai foli.

 

 

. "Le të vazhdojmë pak; mund të rishfaqet përsëri - gjithsesi, ia vlen të hetohet." Unë u pajtova dhe shkuam përpara edhe një herë, megjithëse pa qëllim; sepse ne nuk ishim aspak të sigurt se në cilin drejtim do të ndiqnim penalisht kërkimin tonë. Ndoshta për një milje ecim përpara; më pas Tonnison, i cili po shikonte me kureshtje, ndaloi dhe mbuloi sytë.

 

"Shiko!" Ai tha, pas një çasti, "a nuk është ajo mjegull apo diçka tjetër, atje në të djathtë - larg në një vijë me atë pjesë të madhe shkëmbi?" Dhe ai tregoi me dorë. Vështrova dhe, pas një minute, dukej se pashë diçka, por nuk mund të isha i sigurt, dhe thashë kështu.

 

"Gjithsesi," u përgjigj miku im, "ne vetëm do të kalojmë dhe do t'i hedhim një sy." Dhe ai u nis në drejtimin që kishte sugjeruar, duke ndjekur unë. Për momentin, erdhëm mes shkurreve dhe, pas një kohe, dolëm në majë të një bregu të lartë, të shpërndarë me gurë, nga i cili shikonim poshtë në një shkretëtirë me shkurre dhe pemë.

 

"Duket sikur kishim hasur në një oaz në këtë shkretëtirë prej guri," mërmëriti Tonnison, ndërsa shikoi me interes. Pastaj ai heshti, sytë e tij të ngulur; dhe shikova gjithashtu; sepse nga diku rreth qendrës së ultësirës së pyllëzuar u ngrit lart në ajrin e qetë një kolonë e madhe llak si mjegull, mbi të cilën shkëlqeu dielli, duke shkaktuar ylberë të panumërt.

 

"Sa bukur!" Unë bërtita.

 

"Po," u përgjigj Tonnison, i menduar. "Duhet të ketë një ujëvarë, ose diçka tjetër, atje. Ndoshta është lumi ynë që doli përsëri në dritë. Le të shkojmë dhe të shohim." Poshtë bregut të pjerrët morëm rrugën dhe hymë mes pemëve dhe shkurreve. Shkurret ishin mat dhe pemët na mbuluan, kështu që vendi ishte jashtëzakonisht i zymtë; ndonëse jo aq e errët sa për të fshehur prej meje faktin se shumë nga pemët ishin pemë frutore dhe se, aty-këtu, mund të gjurmoheshin në mënyrë të paqartë shenjat e një kultivimi të larguar prej kohësh. Kështu më erdhi në mendje se po bënim rrugën përmes trazirave të një kopshti të madh e të lashtë. I thashë po aq shumë Tonnison-it dhe ai ra dakord se me siguri dukej baza e arsyeshme për besimin tim.

 

Çfarë vendi i egër ishte, kaq i mjerueshëm dhe i zymtë! Disi, ndërsa shkuam përpara, një ndjenjë e vetmisë dhe braktisjes së heshtur të kopshtit të vjetër u rrit mbi mua dhe ndjeva të dridhura. Dikush mund të imagjinojë gjëra që përgjojnë mes shkurreve të ngatërruara; ndërsa, në ajrin e vendit, dukej diçka e çuditshme. Unë mendoj se Tonnison ishte gjithashtu i vetëdijshëm për këtë, megjithëse ai nuk tha asgjë.

 

Papritur, ne u ndalëm. Nëpër pemë na kishte dalë në vesh një tingull i largët. Tonnison u përkul përpara, duke dëgjuar. Unë mund ta dëgjoja më qartë tani; ishte e vazhdueshme dhe e ashpër - një lloj ulërimë drithëruese, që dukej se vinte nga larg. Kam përjetuar një ndjenjë nervozizmi të çuditshëm, të papërshkrueshëm. Çfarë lloj vendi ishte ai në të cilin kishim hyrë? Shikova shokun tim, për të parë se çfarë mendonte për këtë çështje; dhe vuri në dukje se kishte vetëm mëdyshje në fytyrën e tij; dhe më pas, teksa shikoja tiparet e tij, një shprehje mirëkuptimi u fut mbi to dhe ai tundi kokën.

 

"Kjo është një ujëvarë," bërtiti ai me bindje. "Unë e njoh zërin tani." Dhe filloi të shtyjë fuqishëm nëpër shkurre, në drejtim të zhurmës.

 

Ndërsa shkuam përpara, tingulli bëhej vazhdimisht më i qartë, duke treguar se po shkonim drejt e drejt tij. Në mënyrë të qëndrueshme, gjëmimi bëhej gjithnjë e më i fortë, derisa u duk, siç i thashë Tonnison-it, gati të vinte nga poshtë këmbëve tona - dhe prapë ne ishim të rrethuar nga pemët dhe shkurret.

 

"Kujdesu!" Tonnison më thirri. "Shiko ku po shkon." Dhe pastaj, befas, ne dolëm nga mesi i pemëve, në një hapësirë ​​të madhe të hapur, ku, jo gjashtë hapa përpara nesh, gërvishtej gryka e një humnerë të jashtëzakonshme, nga thellësia e së cilës, zhurma dukej se ngrihej, së bashku me spërkatjen e vazhdueshme si mjegull që kishim parë nga maja e bregut të largët.

 

Për një minutë qëndruam në heshtje, duke parë të hutuar pamjen; atëherë shoku im shkoi përpara me kujdes në buzë të humnerës. E ndoqa dhe, së bashku, shikuam poshtë përmes një valë spërkatjeje një katarakt përbindësh me ujë të shkumëzuar që shpërtheu, duke dalë nga ana e humnerës, gati njëqind metra më poshtë.

 

"Zot i mirë!" tha Tonnison.

 

Unë isha i heshtur dhe më tepër i tmerruar. Pamja ishte kaq e papritur madhështore dhe e frikshme; megjithëse kjo cilësi e fundit më erdhi më shumë më vonë. Aktualisht, shikova lart dhe matanë anës së mëtejshme të humnerës. Atje, pashë diçka që ngrihej lart midis spërkatjes: dukej si një fragment i një gërmadhe të madhe dhe preka Tonnison në shpatull. Ai hodhi një vështrim rreth e qark, me një fillim, dhe unë tregova drejt sendit. Vështrimi i tij ndoqi gishtin tim dhe sytë e tij u ndezën me një ndezje të papritur eksitimi, ndërsa objekti hynte brenda fushës së tij të shikimit.

 

. "Ejani", bërtiti ai mbi zhurmën. "Do t'i hedhim një sy. Ka diçka të çuditshme në këtë vend; e ndjej në kockat e mia." Dhe ai u nis, rreth buzës së humnerës si krateri. Ndërsa i afroheshim kësaj gjëje të re, pashë se nuk kisha gabuar në përshtypjen time të parë. Ishte padyshim një pjesë e ndonjë ndërtese të rrënuar; megjithatë tani kuptova se nuk ishte ndërtuar mbi buzë të vetë humnerës, siç kisha menduar në fillim; por u ulën pothuajse në skajin e skajshëm të një shtytjeje të madhe shkëmbi që dilte rreth pesëdhjetë ose gjashtëdhjetë metra mbi humnerë. Në fakt, masa e thepisur e rrënojave fjalë për fjalë ishte pezulluar në mes të ajrit.

 

Me të mbërritur përballë saj, ne ecëm drejt krahut të shkëmbit dhe më duhet të rrëfej se ndjeva një ndjenjë të patolerueshme terrori, ndërsa shikoja poshtë nga ajo pozitë marramendëse në thellësitë e panjohura poshtë nesh - në thellësitë nga ku gjendeshin atje. u ngrit gjithnjë bubullima e ujit që binte dhe qefini i spërkatjes në rritje.

 

Duke arritur në rrënoja, ne u kacavruam rreth tij me kujdes dhe, në anën tjetër, hasëm në një masë gurësh dhe rrënojash të rënë. Vetë rrënoja m'u duk, ndërsa vazhdova ta shqyrtoja me imtësi, të ishte një pjesë e murit të jashtëm të një strukture të mrekullueshme, ishte aq e trashë dhe e ndërtuar në thelb; megjithatë se çfarë po bënte në një pozicion të tillë, nuk mund të hamendësoja aspak. Ku ishte pjesa tjetër e shtëpisë, ose kështjella, ose çfarëdo që kishte qenë?

 

U ktheva në anën e jashtme të murit dhe prej andej në skajin e humnerës, duke lënë Tonnison të rrënjoset sistematikisht midis grumbullit të gurëve dhe mbeturinave në anën e jashtme. Pastaj fillova të ekzaminoj sipërfaqen e tokës, afër buzës së humnerës, për të parë nëse nuk kishte mbetur mbetje të tjera të ndërtesës së cilës i përkiste me sa duket fragmenti i rrënojave. Por, megjithëse e shqyrtova tokën me kujdesin më të madh, nuk mund të shihja asnjë shenjë që të tregonte se kishte qenë ndonjëherë një ndërtesë e ngritur aty për aty, dhe u bëra më i hutuar se kurrë.

 

Pastaj, dëgjova një britmë nga Tonnison; ai bërtiste emrin tim i ngazëllyer dhe, pa vonesë, nxitova përgjatë kepeve shkëmbore drejt gërmadhave. Pyesja veten nëse ai e kishte lënduar veten dhe më pas erdhi mendimi se ndoshta kishte gjetur diçka.

 

Arrita te muri i shembur dhe u ngjita rreth e qark. Atje, e gjeta Tonnison-in duke qëndruar brenda një gërmimi të vogël që kishte bërë midis d~bris: ai po fshinte papastërtitë nga diçka që dukej si një libër, shumë e thërrmuar dhe e rrënuar; dhe hapi gojën e tij, çdo sekondë ose dy, për të përmendur emrin tim. Sapo pa që kisha ardhur, më dha çmimin e tij, duke më thënë ta fusja në çantën time për ta mbrojtur nga lagështia, ndërsa ai vazhdonte eksplorimet. Këtë e bëra, megjithatë, së pari, duke i kaluar faqet nëpër gishta dhe duke vërejtur se ato ishin të mbushura ngushtë me shkrime të rregullta, të vjetra, të cilat ishin mjaft të lexueshme, me përjashtim të një pjese, ku shumë nga faqet ishin pothuajse të shkatërruara, duke u përbaltur dhe i thërrmuar, sikur libri të ishte dyfishuar në atë pjesë. Kjo, kuptova nga Tonnison, ishte në të vërtetë ashtu siç e kishte zbuluar ai, dhe dëmi ishte ndoshta për shkak të rënies së muraturës në pjesën e hapur.

 

Çuditërisht, libri ishte mjaft i thatë, gjë që ia atribuova se ishte varrosur aq mirë midis rrënojave.

 

Pasi e lashë volumin në mënyrë të sigurtë, u ktheva dhe i dhashë Tonnison-it një dorë me detyrën e vetë-imponuar të gërmimit; megjithatë, megjithëse bëmë më shumë se një orë punë, duke përmbysur të gjithë gurët dhe mbeturinat e grumbulluara, nuk hasëm asgjë më shumë se disa copëza druri të thyer, që mund të ishin pjesë e një tavoline ose tavoline; dhe kështu hoqëm dorë nga kërkimi dhe u kthyem përgjatë shkëmbit, përsëri në sigurinë e tokës.

 

Gjëja tjetër që bëmë ishte të bënim një turne të plotë në hendekun e jashtëzakonshëm, të cilin ne mundëm ta vëzhgonim ishte në formën e një rrethi pothuajse të përsosur, me përjashtim të vendit ku shkundi i rrënuar i shkëmbit doli jashtë, duke prishur simetrinë e tij. Humnera ishte, siç tha Tonnison, nuk i ngjante asgjëje aq shumë sa një pus apo gropë gjigante që zbriste poshtë në zorrët e tokës.

 

Për ca kohë, ne vazhduam të vështronim rreth nesh dhe më pas, duke vënë re se kishte një hapësirë ​​të pastër larg në veri të humnerës, përkulëm hapat në atë drejtim.

 

Këtu, larg nga gryka e gropës së madhe me disa qindra metra, erdhëm mbi një liqen të madh me ujë të heshtur - i heshtur, domethënë, përveç në një vend ku kishte një gurgullimë dhe gurgullimë të vazhdueshme.

 

. Tani, duke qenë larg zhurmës së kataraktit që derdhej, ne mundëm të dëgjonim njëri-tjetrin të fliste, pa qenë nevoja të bërtisnim në majë të zërit, dhe e pyeta Tonnison se çfarë mendonte ai për vendin - i thashë se po nuk më pëlqen, dhe se sa më shpejt të largoheshim, aq më mirë do të isha i kënaqur.

 

Ai tundi kokën në përgjigje dhe hodhi një vështrim pyllit prapa, fshehurazi. E pyeta nëse kishte parë apo dëgjuar ndonjë gjë. Ai nuk u përgjigj; por qëndrova në heshtje, sikur po dëgjoja, dhe heshta gjithashtu.

 

Papritur, ai foli.

 

"Hark!" tha ai ashpër. E shikova, dhe më pas u largova midis pemëve dhe shkurreve, duke e mbajtur frymën padashur. Një minutë erdhi dhe shkoi në heshtje të tensionuar; megjithatë nuk mund të dëgjoja asgjë dhe iu drejtova Tonnison për të thënë po aq; dhe më pas, edhe kur hapa buzët për të folur, erdhi një zhurmë e çuditshme vajtimi nga druri në të majtën tonë. . . . Dukej se notonte nëpër pemë, dhe pati një shushurimë gjethesh trazuese dhe më pas heshti.

 

Menjëherë, foli Tonnison dhe më vuri dorën mbi supin tim. "Le të ikim nga këtu," tha ai dhe filloi të lëvizë ngadalë drejt vendit ku pemët dhe shkurret përreth dukeshin më të holla. Ndërsa e ndoqa, më erdhi papritur se dielli ishte i ulët dhe se kishte një ndjenjë të ftohtë të ftohtë në ajër.

 

Tonnison nuk tha asgjë më tej, por vazhdoi në mënyrë të qëndrueshme. Ne ishim midis pemëve tani dhe unë hodha një vështrim përreth, i nervozuar; por nuk pa asgjë, përveç degëve dhe trungjeve të qeta dhe shkurreve të ngatërruara. Më tej shkuam dhe asnjë zhurmë nuk e thyente heshtjen, përveç këputjes së herëpashershme të një dege nën këmbë, ndërsa ecnim përpara. Megjithatë, përkundër qetësisë, kisha një ndjenjë të tmerrshme se nuk ishim vetëm; dhe unë qëndrova aq afër Tonnison-it, saqë dy herë i godita me këmbë në mënyrë të ngathët, megjithëse ai nuk tha asgjë. Një minutë, dhe pastaj një tjetër, dhe arritëm në kufijtë e drurit që dilte më në fund mbi shkëmbinjtë e zhveshur të fshatit. Vetëm atëherë munda të largoja tmerrin e tmerrshëm që më kishte ndjekur mes pemëve.

 

Një herë, ndërsa u larguam, dukej se erdhi përsëri një zhurmë e largët muresh dhe thashë me vete se ishte era - por mbrëmja ishte pa frymë. Për momentin, Tonnison filloi të fliste.

 

"Shiko ti," tha ai me vendim, "Unë nuk do ta kaloja natën në atë vend për të gjithë pasurinë që mban bota. Ka diçka jo të shenjtë - djallëzore në të. Më erdhi e gjitha në një çast, menjëherë pas ti fole. Më dukej se pyjet ishin plot me gjëra të neveritshme - e di!" "Po," u përgjigja dhe shikova prapa drejt vendit; por na u fsheh nga një ngritje në tokë.

 

"Këtu është libri," thashë dhe futa dorën në çantë. "E keni marrë atë të sigurt?" pyeti ai, me një akses të papritur të ankthit. "Po," iu përgjigja.

"Ndoshta," vazhdoi ai, "do të mësojmë diçka prej saj kur të kthehemi në tendë. Më mirë të nxitonim gjithashtu; jemi ende shumë larg, dhe tani nuk dua të më kapin. këtu në errësirë”. Ishte dy orë më vonë kur arritëm në çadër; dhe, pa vonesë, filluam punën për të përgatitur një vakt; sepse nuk kishim ngrënë asgjë që nga dreka në mesditë.

 

Mbasi darkën i pastruam gjërat nga rruga dhe ndezëm tubat. Pastaj Tonnison më kërkoi ta nxirrja dorëshkrimin nga çanta. Këtë e bëra dhe më pas, meqë të dy nuk mund të lexonim nga ajo në të njëjtën kohë, ai më sugjeroi që ta lexoja atë me zë të lartë. "Dhe kujdes," paralajmëroi ai, duke ditur prirjet e mia, "mos kaloni duke anashkaluar gjysmën e librit." Megjithatë, po ta dinte se çfarë përmbante, ai do të kishte kuptuar se sa e panevojshme ishte një këshillë e tillë, të paktën për një herë. Dhe atje, ulur në hapjen e çadrës sonë të vogël, fillova përrallën e çuditshme të këtij Dorëshkrimi; dhe kështu kjo tregohet në faqet në vijim. ...

 

~~ Vazhdon...

 

No comments:

Post a Comment

Please be considerate of others, and please do not post any comment that has profane language. Please Do Not post Spam. Thank you.

Powered By Blogger

Labels

Abduction (2) Abuse (3) Advertisement (1) Agency By City (1) Agency Service Provided Beyond Survival Sexual Assault (1) Aggressive Driving (1) Alcohol (1) ALZHEIMER'S DISEASE (2) Anti-Fraud (2) Aspartame (1) Assault (1) Auto Theft Prevention (9) Better Life (1) Books (1) Bribery (1) Bullying (1) Burglary (30) Car Theft (8) Carjackng (2) Child Molestation (5) Child Sexual Abuse (1) Child Abuse (2) Child Kidnapping (3) Child Porn (1) Child Rape (3) Child Safety (18) Child Sexual Abuse (9) Child Violence (1) Classification of Crime (1) Club Drugs (1) College (1) Computer (4) Computer Criime (4) Computer Crime (8) Confessions (2) CONFESSIONS (7) Cons (2) Credit Card Scams (2) Crime (11) Crime Index (3) Crime Prevention Tips (14) Crime Tips (31) Criminal Activity (1) Criminal Behavior (3) Crimm (1) Cyber-Stalking (2) Dating Violence (1) Deviant Behavior (6) Domestic Violence (7) E-Scams And Warnings (1) Elder Abuse (9) Elder Scams (1) Empathy (1) Extortion (1) Eyeballing a Shopping Center (1) Facebook (9) Fakes (1) Family Security (1) Fat People (1) FBI (1) Federal Law (1) Financial (2) Fire (1) Fraud (9) FREE (4) Fun and Games (1) Global Crime on World Wide Net (1) Golden Rules (1) Government (1) Guilt (2) Hackers (1) Harassment (1) Help (2) Help Needed (1) Home Invasion (2) How to Prevent Rape (1) ID Theft (96) Info. (1) Intent (1) Internet Crime (6) Internet Fraud (1) Internet Fraud and Scams (7) Internet Predators (1) Internet Security (30) Jobs (1) Kidnapping (1) Larceny (2) Laughs (3) Law (1) Medician and Law (1) Megans Law (1) Mental Health (1) Mental Health Sexual (1) Misc. (11) Missing Cash (5) Missing Money (1) Moner Matters (1) Money Matters (1) Money Saving Tips (11) Motive (1) Murder (1) Note from Birdy (1) Older Adults (1) Opinion (1) Opinions about this article are Welcome. (1) Personal Note (2) Personal Security and Safety (12) Porn (1) Prevention (2) Price of Crime (1) Private Life (1) Protect Our Kids (1) Protect Yourself (1) Protection Order (1) Psychopath (1) Psychopathy (1) Psychosis (1) PTSD (2) Punishment (1) Quoted Text (1) Rape (66) Ravishment (4) Read Me (1) Recovery (1) Regret (1) Religious Rape (1) Remorse (1) Road Rage (1) Robbery (5) Safety (2) SCAM (19) Scams (62) Schemes (1) Secrets (2) Security Threats (1) Serial Killer (2) Serial Killer/Rapist (4) Serial Killers (2) Sexual Assault (16) Sexual Assault - Spanish Version (3) Sexual Assault against Females (5) Sexual Education (1) Sexual Harassment (1) Sexual Trauma. (4) Shame (1) Sociopath (2) Sociopathy (1) Spam (6) Spyware (1) SSN's (4) Stalking (1) State Law (1) Stress (1) Survival (2) Sympathy (1) Tax Evasion (1) Theft (13) this Eve (1) Tips (13) Tips on Prevention (14) Travel (5) Tricks (1) Twitter (1) Unemployment (1) Victim (1) Victim Rights (9) Victimization (1) Violence against Women (1) Violence. (3) vs. (1) Vulnerable Victims (1) What Not To Buy (2)