Translate

Sunday, May 21, 2023

Ukrainian: Перша книга: Розділ 1.

 Ukrainian:  Перша книга: Розділ 1.

БАГАТО годин я розмірковував над історією, викладеною на наступних сторінках. Я вірю, що мої інстинкти не збиваються, коли вони спонукають мене залишити обліковий запис, просто кажучи, як мені його передали. І сам рукопис [MS] — Ви повинні уявити, як я, коли вперше його передали мені під опіку, з цікавістю перегортаю його й швидко, різко розглядаю. Маленька книжечка; але товстий, і все, збережіть останні кілька сторінок, наповнених химерним, але розбірливим почерком, і написаним дуже близько. Зараз, коли я пишу, у мене в ніздрях відчувається дивний, слабкий запах ямної води, а мої пальці мають підсвідомі спогади про м’яке, «засмічене» відчуття давно вологих сторінок. Я читав і, читаючи, піднімав завіси неможливого, що засліплюють розум, і дивився в невідоме. Серед жорстких, різких речень я блукав; і наразі я не мав жодної провини звинуватити їхні різкі слова; адже ця понівечена історія здатна повернути додому все те, що прагнув розповісти старий Затворник зі зниклого будинку, набагато краще, ніж мої власні амбітні фрази.

Про простий, жорстко викладений опис дивних і надзвичайних речей я скажу небагато. Це лежить перед вами. Внутрішню історію кожен читач має розкрити особисто, відповідно до здібностей і бажання. І навіть якщо хтось не бачить, як зараз бачу я, затьмареної картини та концепції того, чому цілком можна дати загальноприйняті назви Раю та Пекла; але я можу обіцяти певні гострі відчуття, просто сприймаючи історію як історію.

~~~ ОДРАЗУ на заході Ірландії лежить крихітний хутір під назвою Крайтен. Він розташований окремо, біля підніжжя невисокого пагорба. Далеко довкола розкинулися пустки похмурої й абсолютно негостинної країни; де то тут, то там через великі проміжки часу можна натрапити на руїни якогось давно спустошеного котеджу — безсолом'яного й суворого. Вся земля гола й безлюдна, сама земля ледве вкриває скелю, що лежить під нею, і якою країна рясніє, подекуди піднімаючись із ґрунту хвилеподібними хребтами. І все ж, незважаючи на його запустіння, ми з моїм другом Тоннісоном вирішили провести там свою відпустку. Він випадково натрапив на це місце минулого року, під час довгої пішохідної подорожі, і виявив можливості для рибалки в маленькій безіменній річці, що протікає повз околиці маленького села.

Я сказав, що річка без назви; Я можу додати, що жодна карта, яку я досі переглядав, не показувала ані села, ані струмка. Здається, вони зовсім уникли спостереження: справді, вони могли ніколи не існувати, незважаючи на те, що розповідає звичайний гід. Можливо, це частково можна пояснити тим, що найближча залізнична станція (Ардрахан) розташована приблизно за сорок миль.

Був ранній теплий вечір, коли ми з другом приїхали в Крайтен. Ми прибули до Ардрахана попередньої ночі, спали там у кімнатах, орендованих у сільській пошті, і вчасно виїхали наступного ранку, ненадійно чіпляючись за один із типових автомобілів для прогулянок.

Нам знадобився цілий день, щоб здійснити нашу подорож одними з найгірших трас, які тільки можна уявити, в результаті чого ми були дуже втомлені та дещо погано налаштовані. Однак намет потрібно було поставити, а наші речі сховати, перш ніж ми могли думати про їжу чи відпочинок. Тож ми взялися за роботу, за допомогою нашого водія, і незабаром підняли намет на невеликій ділянці землі неподалік від маленького села, неподалік від річки.

Тоді, склавши всі свої речі, ми відпустили водія, оскільки він мав повернутися якнайшвидше, і сказали йому, щоб він зайшов до нас через два тижні. Ми взяли з собою достатньо провіанту, щоб вистачило на цей проміжок часу, і води, яку ми могли взяти з потоку. Паливо нам не знадобилося, оскільки ми мали в своєму спорядженні невелику масляну плиту, а погода була гарна й тепла.

Це була ідея Тоннісона розбити табір замість того, щоб брати житло в одному з котеджів. Як він сказав, не було жартів спати в кімнаті з численною сім’єю здорових ірландців в одному кутку та свинарником в іншому, а над головою обірвана колонія птахів, що ночували, неупереджено розподіляла свої благословення, і Усе місце було настільки сповнене торф’яного диму, що людині було чхнути на голову, просто щоб поставити її всередину дверей.

Тоннісон уже запалив плиту й був зайнятий нарізанням скибочок бекону на сковорідку; тож я взяв чайник і пішов до річки по воду. По дорозі мені довелося розминутися з невеликою групою сільських людей, які дивилися на мене з цікавістю, але не неприязно, хоча ніхто з них не наважувався й слова.

. Коли я повернувся з наповненим чайником, я підійшов до них і, дружньо кивнувши, на що вони відповіли так само, я випадково запитав їх про риболовлю; але замість відповіді вони лише мовчки похитали головами й витріщилися на мене. Я повторив запитання, звертаючись точніше до великого, сухорлявого хлопця біля мого ліктя; і знову не отримав відповіді. Потім чоловік обернувся до товариша і швидко сказав щось мовою, яку я не зрозумів; і одразу ж цілий натовп почав лепетати мовою, яка, як я здогадався, була чистою ірландською мовою. При цьому вони кидали багато поглядів у мій бік. Можливо, протягом хвилини вони говорили між собою так; потім чоловік, до якого я звернувся, обернувся до мене й щось сказав. За виразом його обличчя я здогадався, що він, у свою чергу, розпитує мене; але тепер мені довелося похитати головою й показати, що я не розумію, що вони хотіли знати; і ми стояли, дивлячись одне на одного, доки я не почув, як Тоннісон закликає мене поспішити з чайником. Потім, усміхнувшись і кивнувши, я залишив їх, і всі в невеликому натовпі усміхнулися й кивнули у відповідь, хоча на їхніх обличчях усе ще було видно здивування.

Було очевидно, подумав я, йдучи до намету, що мешканці цих кількох хатин у пустелі не знали жодного слова англійською; і коли я розповів Тоннісону, він зауважив, що знає про цей факт, і більше того, що це зовсім не рідкість у тій частині країни, де люди часто живуть і помирають у своїх відокремлених селах, ніколи не вступаючи в контакт із зовнішнім світом.

«Мені б хотілося, щоб водій перекладав для нас, перш ніж він поїхав», — зауважив я, коли ми сіли за обід. «Здається таким дивним, що люди цього місця навіть не знають, за чим ми прийшли». Тоннісон буркнув у знак згоди, а потім деякий час мовчав.

Згодом, трохи задовольнивши свої апетити, ми почали розмовляти, складаючи плани на завтра; потім, перекуривши, ми закрили стулку намету й приготувалися повертатися.

— Гадаю, немає жодного шансу, що ті хлопці ззовні щось заберуть? — запитав я, коли ми куталися в ковдри.

Тоннісон сказав, що він так не вважав, принаймні поки ми були; і, як він далі пояснював, ми могли б замкнути все, крім намету, у великій скрині, яку ми привезли, щоб зберігати нашу провізію. Я погодився на це, і незабаром ми обидва заснули.

Наступного ранку рано ми встали й пішли купатися в річці; після чого ми одяглися та поснідали. Тоді ми розбудили наші рибальські снасті й відремонтували їх, а на той час, коли наші сніданки трохи влаштувалися, ми закріпили все в наметі й пішли в напрямку, який досліджував мій друг під час свого попереднього візиту. Протягом дня ми щасливо ловили рибу, стабільно працюючи вгору за течією, і до вечора у нас була одна з найкрасивіших мотовил риби, яку я бачив за довгий час. Повернувшись до села, ми добре наїлися денної здобичі, після чого, вибравши на сніданок кілька кращих риб, ми подарували решту групі селян, які зібралися на поважній відстані, щоб спостерігати за нашими діями. . Вони виглядали неймовірно вдячними й насипали на наші голови гори, як я вважав, ірландських благословень.

Таким чином ми провели кілька днів, маючи чудовий спорт і першокласний апетит віддати належне нашій здобичі. Нам було приємно побачити, наскільки доброзичливими були селяни, і що не було жодних доказів того, що вони наважувалися втручатися в наші речі під час нашої відсутності.

У вівторок ми прибули до Крайтена, а наступної неділі ми зробили велике відкриття. Досі ми завжди йшли вгору за течією; однак того дня ми відклали вудилища і, взявши трохи провізії, вирушили в довгу мандрівку в протилежному напрямку. День був теплий, і ми тяглися досить неквапливо, зупиняючись опівдні, щоб пообідати на великому плоскому камені біля берега річки. Після цього ми трохи посиділи й покурили, продовживши прогулянку лише тоді, коли втомилися від бездіяльності.

Можливо, ще годину ми блукали, тихо й затишно балакаючи про те чи інше, і кілька разів зупинялися, поки мій супутник — який був чимось на зразок художника — робив грубі ескізи вражаючих фрагментів диких пейзажів.

А потім, без будь-якого попередження, річка, якою ми так впевнено йшли, раптово закінчилася — зникла під землею.

— Господи! Я сказав: "Хто б міг про це подумати?" І я витріщився з подиву; тоді я звернувся до Тоннісона. Він дивився з порожнім виразом обличчя на те місце, де зникала річка.

За мить він заговорив.

. Коли я повернувся з наповненим чайником, я підійшов до них і, дружньо кивнувши, на що вони відповіли так само, я випадково запитав їх про риболовлю; але замість відповіді вони лише мовчки похитали головами й витріщилися на мене. Я повторив запитання, звертаючись точніше до великого, сухорлявого хлопця біля мого ліктя; і знову не отримав відповіді. Потім чоловік обернувся до товариша і швидко сказав щось мовою, яку я не зрозумів; і одразу ж цілий натовп почав лепетати мовою, яка, як я здогадався, була чистою ірландською мовою. При цьому вони кидали багато поглядів у мій бік. Можливо, протягом хвилини вони говорили між собою так; потім чоловік, до якого я звернувся, обернувся до мене й щось сказав. За виразом його обличчя я здогадався, що він, у свою чергу, розпитує мене; але тепер мені довелося похитати головою й показати, що я не розумію, що вони хотіли знати; і ми стояли, дивлячись одне на одного, доки я не почув, як Тоннісон закликає мене поспішити з чайником. Потім, усміхнувшись і кивнувши, я залишив їх, і всі в невеликому натовпі усміхнулися й кивнули у відповідь, хоча на їхніх обличчях усе ще було видно здивування.

Було очевидно, подумав я, йдучи до намету, що мешканці цих кількох хатин у пустелі не знали жодного слова англійською; і коли я розповів Тоннісону, він зауважив, що знає про цей факт, і більше того, що це зовсім не рідкість у тій частині країни, де люди часто живуть і помирають у своїх відокремлених селах, ніколи не вступаючи в контакт із зовнішнім світом.

«Мені б хотілося, щоб водій перекладав для нас, перш ніж він поїхав», — зауважив я, коли ми сіли за обід. «Здається таким дивним, що люди цього місця навіть не знають, за чим ми прийшли». Тоннісон буркнув у знак згоди, а потім деякий час мовчав.

Згодом, трохи задовольнивши свої апетити, ми почали розмовляти, складаючи плани на завтра; потім, перекуривши, ми закрили стулку намету й приготувалися повертатися.

— Гадаю, немає жодного шансу, що ті хлопці ззовні щось заберуть? — запитав я, коли ми куталися в ковдри.

Тоннісон сказав, що він так не вважав, принаймні поки ми були; і, як він далі пояснював, ми могли б замкнути все, крім намету, у великій скрині, яку ми привезли, щоб зберігати нашу провізію. Я погодився на це, і незабаром ми обидва заснули.

Наступного ранку рано ми встали й пішли купатися в річці; після чого ми одяглися та поснідали. Тоді ми розбудили наші рибальські снасті й відремонтували їх, а на той час, коли наші сніданки трохи влаштувалися, ми закріпили все в наметі й пішли в напрямку, який досліджував мій друг під час свого попереднього візиту. Протягом дня ми щасливо ловили рибу, стабільно працюючи вгору за течією, і до вечора у нас була одна з найкрасивіших мотовил риби, яку я бачив за довгий час. Повернувшись до села, ми добре наїлися денної здобичі, після чого, вибравши на сніданок кілька кращих риб, ми подарували решту групі селян, які зібралися на поважній відстані, щоб спостерігати за нашими діями. . Вони виглядали неймовірно вдячними й насипали на наші голови гори, як я вважав, ірландських благословень.

Таким чином ми провели кілька днів, маючи чудовий спорт і першокласний апетит віддати належне нашій здобичі. Нам було приємно побачити, наскільки доброзичливими були селяни, і що не було жодних доказів того, що вони наважувалися втручатися в наші речі під час нашої відсутності.

У вівторок ми прибули до Крайтена, а наступної неділі ми зробили велике відкриття. Досі ми завжди йшли вгору за течією; однак того дня ми відклали вудилища і, взявши трохи провізії, вирушили в довгу мандрівку в протилежному напрямку. День був теплий, і ми тяглися досить неквапливо, зупиняючись опівдні, щоб пообідати на великому плоскому камені біля берега річки. Після цього ми трохи посиділи й покурили, продовживши прогулянку лише тоді, коли втомилися від бездіяльності.

Можливо, ще годину ми блукали, тихо й затишно балакаючи про те чи інше, і кілька разів зупинялися, поки мій супутник — який був чимось на зразок художника — робив грубі ескізи вражаючих фрагментів диких пейзажів.

А потім, без будь-якого попередження, річка, якою ми так впевнено йшли, раптово закінчилася — зникла під землею.

— Господи! Я сказав: "Хто б міг про це подумати?" І я витріщився з подиву; тоді я звернувся до Тоннісона. Він дивився з порожнім виразом обличчя на те місце, де зникала річка.

За мить він заговорив.

. "Давайте трохи продовжимо; це може з'явитися знову - у будь-якому випадку, це варто дослідити". Я погодився, і ми знову пішли вперед, хоч і досить безцільно; оскільки ми зовсім не були впевнені, в якому напрямку продовжувати наші пошуки. Можливо, милю ми просунули далі; Тоді Тоннісон, який з цікавістю дивився довкола, зупинився й притулив очі.

"Побачити!" — сказав він через мить, — хіба це не туман чи щось подібне там праворуч — на одній лінії з тим великим шматком скелі? І він показав рукою. Я витріщився, і через хвилину, здавалося, щось побачив, але не міг бути певним, і сказав це.

«У будь-якому разі, — відповів мій друг, — ми просто підемо й поглянемо». І він рушив у тому напрямку, який запропонував, а я слідував. Невдовзі ми пройшли серед кущів і через деякий час вийшли на вершину високого, всипаного валунами берега, звідки ми дивилися вниз на пустелю кущів і дерев.

«Здається, ми натрапили на оазис у цій кам’яній пустелі», — пробурмотів Тоннісон, зацікавлено дивлячись. Тоді він замовк, витріщивши очі; і я також подивився; бо десь із центру лісистої низовини піднімався високо в тихе повітря великий стовп бризок, схожих на серпанок, на який світило сонце, викликаючи незліченну кількість веселок.

— Як гарно! — вигукнув я.

— Так, — задумливо відповів Тоннісон. «Там повинен бути водоспад чи щось подібне. Можливо, це наша річка знову вийшла на світло. Ходімо подивимося». Ми спустилися пологим берегом і зайшли серед дерев і кущів. Кущі були сплющені, а дерева нависали над нами, тому тут було неприємно похмуро; хоч і не настільки темно, щоб приховати від мене той факт, що багато дерев були фруктовими, і що тут і там можна було нечітко простежити ознаки давно минулого вирощування. Так мені дійшло, що ми пробираємося крізь буйство великого й стародавнього саду. Я сказав це Тоннісону, і він погодився, що для моєї віри, звичайно, є розумні підстави.

Яке це було дике місце, таке похмуре й похмуре! Якимось чином, коли ми йшли вперед, мене охопило відчуття мовчазної самотності та безлюдності старого саду, і я відчув тремтіння. Можна було уявити речі, які ховаються серед заплутаних кущів; тоді як у самому повітрі цього місця здавалося щось дивовижне. Я думаю, що Тоннісон також усвідомлював це, хоча він нічого не сказав.

Раптом ми зупинилися. Крізь дерева до наших вух долинув далекий звук. Тоннісон нахилився вперед, прислухаючись. Тепер я міг чути це чіткіше; він був безперервним і різким — ніби гуркіт, який, здавалося, доносився здалеку. Я відчув дивне, невимовне, легке почуття нервозності. Що це було за місце, куди ми потрапили? Я подивився на свого супутника, щоб дізнатися, що він думає про це; і зазначив, що на його обличчі було лише здивування; а потім, коли я спостерігав за його рисами, на них з’явився вираз розуміння, і він кивнув головою.

«Це водоспад», — переконано вигукнув він. «Тепер я знаю звук». І він почав енергійно пхатися крізь кущі, у бік шуму.

По мірі того, як ми рухалися вперед, звук ставав дедалі чіткішим, показуючи, що ми рухаємося прямо до нього. Поступово гуркіт ставав все голоснішим і ближчим, аж поки, як я зауважив Тоннісону, не здавалося, що він виривається майже з-під наших ніг, а нас усе одно оточували дерева й кущі.

"Піклуватися!" Тоннісон подзвонив мені. — Дивись, куди йдеш. А потім раптом ми вийшли з-поміж дерев на великий відкритий простір, де, не за шість кроків перед нами, зяяв жерло величезної прірви, з глибини якої, здається, піднімався шум, разом із безперервним, схожим на туман бризками, свідками яких ми були з вершини далекого берега.

Цілу хвилину ми стояли мовчки, здивовано дивлячись на видовище; потім мій друг обережно пішов вперед до краю прірви. Я пішов слідом, і ми разом дивилися крізь кипіння бризок на чудовиськову катаракту пінистої води, яка виривалася, виливаючись, зі сторони прірви майже на сто футів нижче.

— Господи! сказав Тоннісон.

Я мовчав і був досить благоговійний. Видовище було таким несподівано величним і моторошним; хоча ця остання якість прийшла до мене пізніше. Зараз я подивився вгору та поперек на дальшу сторону прірви. Там я побачив щось, що височіло серед бризок: це було схоже на уламок великої руїни, і я торкнувся Тоннісона за плече. Він злякано озирнувся, і я вказав на ту річ. Його погляд прослідкував за моїм пальцем, і його очі спалахнули раптовим хвилюванням, коли об’єкт опинився в його полі зору.

. «Проходьте», — крикнув він, перевищуючи галас. «Ми подивимося на це. Є щось дивне в цьому місці; я відчуваю це своїми кістками». І він рушив, обігнувши край подібної до кратера прірви. Коли ми наблизилися до цієї нової речі, я побачив, що не помилився у своєму першому враженні. Безсумнівно, це була частина якоїсь зруйнованої будівлі; але тепер я зрозумів, що він не був побудований на краю самої прірви, як я спочатку припускав; але сидів майже на самому кінці величезного скелястого відростка, що виступав на п’ятдесят чи шістдесят футів над прірвою. Фактично, зубчаста маса руїн буквально висіла в повітрі.

Підійшовши навпроти, ми підійшли до виступаючої скелі, і я повинен зізнатися, що відчув нестерпний жах, коли я дивився з цього запаморочливого окуня на невідомі глибини під нами - на глибини, з яких випливає вічно піднімався грім падаючої води, і пелена бризок, що піднімалися.

Дійшовши до руїн, ми обережно обійшли їх і на дальшому боці натрапили на купу впалого каміння та уламків. Сама руїна здалася мені, коли я приступив до її детального огляду, частиною зовнішньої стіни якоїсь неймовірної споруди, настільки вона була товстою та міцною; але що воно робило в такому положенні, я аж ніяк не міг припустити. Де була решта будинку, чи замку, чи того, що було раніше?

Я повернувся до зовнішнього боку стіни, а звідти до краю прірви, залишивши Тоннісона систематично коритися серед купи каміння та сміття на зовнішньому боці. Потім я почав досліджувати поверхню землі біля краю прірви, щоб побачити, чи не залишилися інші залишки будівлі, до якої, очевидно, належав фрагмент руїни. Але, хоч я дуже ретельно досліджував землю, я не бачив жодних ознак, які б свідчили про те, що на цьому місці колись була споруджена будівля, і я був спантеличений ще більше, ніж будь-коли.

Потім я почув крик Тоннісона; він збуджено вигукував моє ім'я, і ​​я, не зволікаючи, поспішив скелястим мисом до руїни. Мені стало цікаво, чи не поранився він сам, а потім прийшла думка, що, можливо, він щось знайшов.

Я дійшов до зруйнованої стіни й обліз. Там я знайшов Тоннісона, який стояв у невеличкій розкопці, яку він зробив серед уламків: він відтирав бруд щось схоже на книгу, сильно зім’яту й напівзруйновану; і відкриваючи рота кожну секунду чи дві, щоб вигукнути моє ім’я. Як тільки він побачив, що я підійшов, він передав мені свій приз, сказавши покласти його в ранець, щоб захистити його від вологи, а він продовжував свої дослідження. Але спочатку я це зробив, пропустивши сторінки крізь пальці й помітивши, що вони були майже заповнені акуратним, старомодним письмом, яке було досить розбірливим, за винятком однієї частини, де багато сторінок було майже знищено, забруднене. і зім’ятий, ніби книгу було згорнуто в цій частині. Як я дізнався від Тоннісона, це було так, як він виявив, і пошкодження було, ймовірно, через падіння кладки на відкриту частину.

Цікаво, що книга була досить сухою, що я пояснював тим, що вона була так надійно похована серед руїн.

Надійно прибравши том, я повернувся до Тоннісона й допоміг йому виконати його самовільне завдання розкопок; однак, хоча ми витратили понад годину наполегливої ​​праці, перевертаючи все перевернуте каміння та сміття, ми не натрапили ні на що інше, як на кілька уламків зламаного дерева, які могли бути частинами письмового чи столу; тож ми припинили пошуки й повернулися вздовж скелі, знову в безпечне місце.

Наступне, що ми зробили, це здійснити повну екскурсію величезною прірвою, яку ми змогли спостерігати у формі майже ідеального кола, за винятком того місця, де стирчав увінчаний руїнами відросток скелі, що псує його симетрію. Безодня була, за словами Тоннісона, схожою ні на що інше, як на гігантський колодязь чи яму, що стрімко спускалася в надра землі.

Ще деякий час ми продовжували дивитися навколо себе, а потім, помітивши, що на північ від прірви є вільний простір, ми направили кроки в цьому напрямку.

Тут, на відстані кількох сотень ярдів від гирла могутньої ями, ми натрапили на велике озеро з тихою водою — тихою, тобто лише в одному місці, де постійно булькало й булькало.

. Тепер, перебуваючи подалі від шуму бурхливої ​​катаракти, ми могли почути один одного, не кричачи на весь голос, і я запитав Тоннісона, що він думає про це місце – я сказав йому, що я Мені це не подобається, і чим швидше ми з цього закінчимось, тим краще я буду задоволений.

Він кивнув у відповідь і крадькома глянув на ліс позаду. Я запитав його, чи він щось бачив чи чув. Він не відповів; але стояв мовчки, ніби прислухаючись, і я теж мовчав.

Раптом він заговорив.

— Слухай! — різко сказав він. Я подивилася на нього, а потім геть між деревами та кущами, мимоволі затамувавши подих. У напруженому мовчанні прийшла і пройшла хвилина; але я нічого не чув і повернувся до Тоннісона, щоб сказати це; а потім, навіть коли я відкрив губи, щоб заговорити, з лісу ліворуч від нас почувся дивний лемент. . . . Здавалося, воно пливе крізь дерева, почувся шелест листя, а потім тиша.

Раптом заговорив Тоннісон і поклав руку мені на плече. — Ходімо звідси, — сказав він і повільно рушив туди, де навколишні дерева й кущі здавалися найрідшими. Поки я йшов за ним, я раптом зрозумів, що сонце стояло низько і що в повітрі відчувається сильний холод.

Тоннісон більше нічого не сказав, але твердо продовжував. Зараз ми були серед дерев, і я нервово озирнувся; але не бачив нічого, окрім тихих гілок і стовбурів і заплутаних кущів. Ми йшли далі, і жоден звук не порушував тишу, окрім випадкового клацання гілочки під нашими ногами, коли ми рухалися вперед. Але, незважаючи на тишу, я мав жахливе відчуття, що ми не самі; і я тримався так близько до Тоннісона, що двічі незграбно накивав його п’ятами, хоча він нічого не сказав. Хвилина, потім ще одна, і ми досягли краю лісу, що нарешті вийшов на голу скелясту місцевість. Лише тоді я зміг позбутися нав’язливого страху, який переслідував мене серед дерев.

Одного разу, коли ми віддалялися, здавалося, що знову почувся далекий звук стіни, і я сказав собі, що це вітер, але вечір був затаєний. Незабаром Тоннісон почав говорити.

«Слухай, — сказав він з рішучим рішенням, — я б не ночував у цьому місці за всі багатства, які зберігає світ. Є в цьому щось нечестиве — диявольське. Це прийшло до мене в одну мить, відразу після Ти говорив. Мені здалося, що в лісі повно мерзенних речей - ти знаєш! «Так», — відповів я й озирнувся на те місце; але воно було приховане від нас підвищенням у землі.

— Ось книжка, — сказав я й засунув руку в ранець. "Ти зберіг його в безпеці?" — спитав він із раптовою хвилею. — Так, — відповів я.

«Можливо, — продовжував він, — ми чогось навчимося з цього, коли повернемося до намету. Нам теж краще поквапитися; ми ще далеко, і я не думаю, що зараз нас спіймають. тут, у темряві». Минуло дві години, коли ми дійшли до намету; і, не зволікаючи, ми взялися готувати їжу; бо ми нічого не їли з обіду опівдні.

Повечерявши, ми прибрали все з дороги й запалили люльки. Тоді Тоннісон попросив мене дістати рукопис із мого ранця. Я це зробив, а потім, оскільки ми не могли читати з нього одночасно, він запропонував мені прочитати це вголос. «І майте на увазі, — попередив він, знаючи мої схильності, — не пропускайте половину книги». Але якби він знав, що там міститься, він би зрозумів, наскільки непотрібною була така порада, хоча б раз. І там, сидячи в отворі нашого маленького намету, я почав дивну історію цього рукопису; і тому про це розповідається на наступних сторінках. ...

~~ Продовження буде ...


No comments:

Post a Comment

Please be considerate of others, and please do not post any comment that has profane language. Please Do Not post Spam. Thank you.

Powered By Blogger

Labels

Abduction (2) Abuse (3) Advertisement (1) Agency By City (1) Agency Service Provided Beyond Survival Sexual Assault (1) Aggressive Driving (1) Alcohol (1) ALZHEIMER'S DISEASE (2) Anti-Fraud (2) Aspartame (1) Assault (1) Auto Theft Prevention (9) Better Life (1) Books (1) Bribery (1) Bullying (1) Burglary (30) Car Theft (8) Carjackng (2) Child Molestation (5) Child Sexual Abuse (1) Child Abuse (2) Child Kidnapping (3) Child Porn (1) Child Rape (3) Child Safety (18) Child Sexual Abuse (9) Child Violence (1) Classification of Crime (1) Club Drugs (1) College (1) Computer (4) Computer Criime (4) Computer Crime (8) Confessions (2) CONFESSIONS (7) Cons (2) Credit Card Scams (2) Crime (11) Crime Index (3) Crime Prevention Tips (14) Crime Tips (31) Criminal Activity (1) Criminal Behavior (3) Crimm (1) Cyber-Stalking (2) Dating Violence (1) Deviant Behavior (6) Domestic Violence (7) E-Scams And Warnings (1) Elder Abuse (9) Elder Scams (1) Empathy (1) Extortion (1) Eyeballing a Shopping Center (1) Facebook (9) Fakes (1) Family Security (1) Fat People (1) FBI (1) Federal Law (1) Financial (2) Fire (1) Fraud (9) FREE (4) Fun and Games (1) Global Crime on World Wide Net (1) Golden Rules (1) Government (1) Guilt (2) Hackers (1) Harassment (1) Help (2) Help Needed (1) Home Invasion (2) How to Prevent Rape (1) ID Theft (96) Info. (1) Intent (1) Internet Crime (6) Internet Fraud (1) Internet Fraud and Scams (7) Internet Predators (1) Internet Security (30) Jobs (1) Kidnapping (1) Larceny (2) Laughs (3) Law (1) Medician and Law (1) Megans Law (1) Mental Health (1) Mental Health Sexual (1) Misc. (11) Missing Cash (5) Missing Money (1) Moner Matters (1) Money Matters (1) Money Saving Tips (11) Motive (1) Murder (1) Note from Birdy (1) Older Adults (1) Opinion (1) Opinions about this article are Welcome. (1) Personal Note (2) Personal Security and Safety (12) Porn (1) Prevention (2) Price of Crime (1) Private Life (1) Protect Our Kids (1) Protect Yourself (1) Protection Order (1) Psychopath (1) Psychopathy (1) Psychosis (1) PTSD (2) Punishment (1) Quoted Text (1) Rape (66) Ravishment (4) Read Me (1) Recovery (1) Regret (1) Religious Rape (1) Remorse (1) Road Rage (1) Robbery (5) Safety (2) SCAM (19) Scams (62) Schemes (1) Secrets (2) Security Threats (1) Serial Killer (2) Serial Killer/Rapist (4) Serial Killers (2) Sexual Assault (16) Sexual Assault - Spanish Version (3) Sexual Assault against Females (5) Sexual Education (1) Sexual Harassment (1) Sexual Trauma. (4) Shame (1) Sociopath (2) Sociopathy (1) Spam (6) Spyware (1) SSN's (4) Stalking (1) State Law (1) Stress (1) Survival (2) Sympathy (1) Tax Evasion (1) Theft (13) this Eve (1) Tips (13) Tips on Prevention (14) Travel (5) Tricks (1) Twitter (1) Unemployment (1) Victim (1) Victim Rights (9) Victimization (1) Violence against Women (1) Violence. (3) vs. (1) Vulnerable Victims (1) What Not To Buy (2)